http://open.spotify.com/track/2SIKHGA7vsLF2zUiqjEh4x



Det här är då jag, jag är galen, jag älskar mode, jag älskar att fotografera, mitt favorit ord är universum, dom jag älskar har gjort mig till den jag idag är, jag paddlar kanot, jag bor i örebro, jag går på teknis elementar skola där jag läser sam sprint, jag tycker om att sy, jag tycker att det är små mysigt att plugga, jag är galen, min favorit butik är beyond retro, jag måste ta kort på mig själv för att ingen annan låter mig ta kort på dom, jag älskar att vara barfota men fryser alltid om fötterna, jag lyssnar på musik hela.hela.hela tiden, jag älskar håkan hellström. Jag har startat en blogg för att jag drömmer om en foto blogg och livet är för kort för att inte leva ut sina drömmar.

Hoppas just du kommer trivas.

Kommentarer
Postat av: MEB

Min finaste, älskar dina texter!

2011-11-24 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0