http://open.spotify.com/track/6UbwfQeAEzhnolDwXiPowY






I måndags hade jag knästrumpor, varför?

för att jag personligen tycker att det är as snyggt, man slipper sätta på sig ett par vanliga strumpor, man fryser inte om hela benen, det ser lite sådär lagom bad ass ut med docs, det är lite gulligt på någon nivå också, har man tråkigt kan man sitta och hålla på med att ta bort saker som dras till dom, man har en liten twist på en annan ack så enkel outfit, man ser inte ut som alla andra i tights, man kan enkelt försvara sig när någon säger det är november och du har tights?! nej men jag har knästrumpor också! Man känner sig elegant, jag känner mig som en liten balett dansös. Ifall ni ville veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0