ÅRETS BÄSTA LÅTAR, PART 3



10. Regina Spektor – Samson underbar, perfekt.




9. Veronica Maggio – Satan i gatan kusligt bra, 2011 var året jag började lyssna seriöst på Veronica Maggio och inte bara nya albumet utan gamla med, hon är riktigt bra.





8. Eliza Doolittle – Skinny Genes Jag glömmer aldrig sm då vi satt på min kompis luftmadrass och lyssnade på just den här låten, jag diggar den stort.




7. Florence + The Machine – Dog Days Are Over Kungliga, Florence and the machine är nästan coldplay nivå, det är riktigt riktigt bra.



6. Salem Al Fakir – I'm So Happy världens härligaste låt, den går emot alla andra låtar och får en glad som aldrig förr. den är perfekt hela tiden!


5. Melissa Horn – Hanna Det är så bra så att man ryser. I höstas satt jag ute när det små regnade och lyssnade på melissa horn, underbart.





4. Movits! – Na Na Nah! Finns inga ord, ett lyckopiller i from utav Movits.


'

3.
Timbuktu – The botten is nådd Det här är musik, Timbuktu är guld och efter så mycket bättre och musikhjälp är jag fast för honom, för alltid.



2. Patrick Wolf – The City Mitt stora beroende, jag älskar den här låten. Det finns så många minnen till låten så att det är galet, den är kunglig.



1. Håkan Hellström – Shelley Världens bästa Håkan. Världens bästa låt. Den funkar som pepp och depp låt, som en riktigt bra låt ska göra. Jag är helt förälskad i låten och den har allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0