http://open.spotify.com/track/6urcncCIJjypIdKCDqZT82



Börjar nya året genom att gå igenom det gamla.

Januari, då åt jag godis, gjorde kollage,  fick den bästa skjortan någonsin (som jag faktiskt har på mig just nu) och sen åkte jag till Stockholm. Januari var en allmänt händelsefri månad verkar det som nu i efterhand.




Februari, jag uppdaterade mig vad det gällde båda dator och glasögon och sen var jag ute och fotade ovanligt mycket.




Mars, jag införskaffade mig en lugg, en snygg tavla, jag var i stadsparken med mina vänner och var bjuden på halv åtta hos mig.




April, jag började sitta ute och plugga, jag åkte till Danmark på träningsläger.




Maj, jag fyllde 16år och fick en överaskningsfest, min morfar fyllde också, jag började sy på en kläning som skulle bli bal sen avslutningskläning och sen slutade den som julaftonskläning och sen åkte jag på årets första tävling.




Juni, jag åkte till USA, jag möte en liten hundvalp vid namn Ester, hade avslutning och bal.




Juli, Jag åkte till Svenska Mästerskapen i Hofors och sen var jag solbränd.




Augusti, jag jobbade på kanotskolan, jag åkte på tävling, jag åkte till västkusten och chillade.






September, jag förlorade världens finaste kanin, jag inskaffade en självutlösare och skolan körde igång på riktigt.





Oktober, jag köpte mina drömskor och drömjackan.




November, jag köpte mina favoritjeans, jag åkte till Göteborg, gick på tjejkväll och gjorde en drömlista.




December, jag hade julspex, det var julafton, jag hängde med mina kompisar och byggde pepparkakshus.






Det var mitt år 2011, nu kör vi 2012.

Kommentarer
Postat av: karamellen

du glömde ta med att du lärde känna karamellen, världens största händelse typ liksom baaahh omg...

2012-01-01 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0