Put on your shades because I'll be dancing in the light tonight.

Nu är det sommar och det känns bara sådär kungligt underbart. Jag kan sova hur länge jag vill, stänger av mobilen på kvällen och startar den när jag vill. Jag sover hela natten helt ostört och kan ligga kvar i sängen sålänge jag vill. Jag äter frukt och tittar på Seven Heaven på morgonen, drömmen.  Jag spenderar kvällarna att prata i skype eller lyssna på fin musik och planera sommaren.

Den här sommaren ska bli den bästa någonsin.
Jag ska flyga flygplan, paddla på nya ställen, ska stå på hustak i Spanien,bli brun, inviga nya favorit skor och nya superduper shorts, lyssna på ny fin musik, spendera sommarkvällar ute med människor jag gillar, ha underbara jeansshorts med stora stickade tröjor, se massa livemusik, dansa hela natten, glömma alla bekymmer, sova bort en dag, vara exakt lika lycklig som nu, stå i min kanot, grilla, ätaätaäta, titta på mean girls, skratta tills jag gråter, äta glass, läsa böcker, känna saltvatten lukten, klappa hästar, gå barfota, ta kort, göra klart wreck this journal, uppfylla drömmar, springa milen, springa på stranden, vara absolut toppform, skriva dikter, spela gitarr, sjunga, skrika, bada, gråta.

nu kör vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0