vad jag bryr mig om nu är dina armar runt mig även om jag vet att jag måste glömma dig.

Att fokusera på något simpelt hade aldrig någosin varit så svårt. Om han lätt sina tankar snurra tillräckligt länge började han alltid gråta, hur töntigt det än var. Hon var där hela tiden, i hans tankar eller ja i allt han gjorde faktiskt. Allt påminnde om henne. Och allting gjorde ont.
 
Hon var singel och hon ville fortfarande inte ha honom. Hon hade faktiskt dragit sig tillbaka mera nu. Kanske var han bara en utväg, så hon slapp vara med sin pojkvän. Varje gång han var med henne fick han en klump i magen, han ville ju bara vara med henne men förstod att nu skulle det aldrig någonsin bli så. Så tagen av sorgen men hade fortfarande kvar hoppet.
 
Hans vänner sa att han skulle försöka glömma henne. Dom förstod knappast varför han hade fallit för henne, hon var jobbig och inte speciellt snygg. Men han förstod, han hade sett henne. Henne på riktigt och nu kunde han aldrig bortse från det.
 
- Du är skolans hunk, glöm bruden och hitta någon ny babe. Sa hans kompís och fick det att verka så enkelt. Men tyvärr var allting mer komplicerat.
 
Han ville inte glömma henne, han ville få henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0