the earth is moving but I can't feel the ground.

Han. Honom med stort H. Han får mitt hjärta att slå och mina knän att bli svaga. Han som får mig att darra som höstenlöven i vinden. Han får mitt blod att bli till sockerdricka. Hela jag lyser när jag är med honom han gör mig så himla glad. För han har någon slags superkraft som gör mig till den lyckligaste tjejen på jorden.
Men det bästa av allt jag vet hur det känns när mina läppar nuddar hans, jag vet hur det känns att hålla hans hand i min, jag vet hur det känns att somna när han håller om mig, jag vet hur det känns att vakna att och han är det första jag ser, jag vet framför allt hur det känns att han är min.
Min alldeles egna superfina kille och jag kan inte vara lyckligare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0