baby I don't care no more, I know this for sure, I'm walking out that door.

 
2013, tvåtusentretton. 
 
Detta är året då jag ska (förhoppningsvis) ta körkort, jag ska fylla 18år, jag ska åka till Frankrike, jag ska se One Direction, jag ska se Bruce Springsteen, jag ska springa Göteborgsvarvet, jag ska ha en hel axel, jag ska börja trean på gymnasiet, jag ska bli solbränd, jag ska besöka Stella McCartney butiken som ska öppna i Stockholm, jag ska skratta, jag ska gråta, jag ska (förhoppningsvis) ta alla mina personliga rekord tider på kanottävlingar, jag ska åka på roadtrips, jag ska vara lycklig, jag ska bada, jag ska paddla, jag ska springa snabbare än någonsin, jag ska sjunga, jag ska dansa, jag ska simma, jag ska umgås med mina otroligt bra vänner. 
Jag tror verkligen på "nytt år, nya möjligheter" för det är sant, det här året kommer du få möjligheter som du inte själv trodde var möjligt. 
 
Sen vill jag bara skriva en annan jätteviktig sak, snälla snälla snälla skit i nyårslöften om att jag ska göra 10 situps varje dag, jag ska äta enbart nyttiga saker, jag ska tappa vikt. Att göra det enbart för att bli snygg är galet, DU ÄR JU REDAN SNYGG. Att säga att man gör det för att bli lycklig är också galet, jag är mycket gladare när jag har ätit världens största oreomuffins än när jag har gjort 10 situps.Att man är vad man själv ser som smal, garanterar ingen lycka, gör istället något du vet att du blir lycklig av. Det är jätteviktigt att tänka på varför man gör vissa saker. Att hålla på och bry sig för mycker om sin vikt och hur man ser ut är dumt. Lär dig istället att älska den kroppen du har, den är perfekt som den är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0