Sleeping the demons away

 
Hade en helt underbar sommar och när den tog slut så började löven byta färg så nu blir det en tillbaka blick på min höst.
 
 
Jag byte ut min spegel som en gång i tiden kändes som världens största mot en ny.
 
 
Den här spegeln känns också som världens största och jag tror inte att det kommer ändras. Här är mina nya stövlar med, som inte alls känns som mig men som jag älskar otroligt mycket ändå. 
 
Var tvungen att säga hejdå till min partner in crime som skulle bege sig ut och resa. 
 
 
 
Vi passade på att ha piknicks utomhus när man kunde det som bra hejdå
 
 
Fick sitta i publiken istället för att stå på scenen under spex, det var konstigt.
 
 
 
Det var supervalår och känslorna till några var starkare än till andra. 
 
 
 
Det här med valåret var svårt att missa. 
 
 
 
 
Vi tog en tur till Stockholm för att springa Stockholm halvmaraton och laddade upp med att hänga med kompisar. 
 
 
 
En kväll upptäckte jag fisheye effekten på min kamera. det var en rolig kväll. Finns ungefär 1000 likande bilder. 
 
 
Pappa skulle kvällspaddla och jag följde med och tog kort.
Lyckades även få på bild när han tog en selife, det är en riktigt bra bild. 
 
 
Sen blev det verkligen höst och alla träden blev helt plötsligt färgglada. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0