tvåtusenfjorton.

2014, vilket år.
Eftersom det är ungefär ett halvår sen jag tog studenten (vilket jag fortfarande inte kan begripa) så betyder det också att året börjar närma sig sitt slut. Jag har kollat igen mina bilder som har tagits under året och delar nu med mig av mina trevligaste minnen från sommaren 2014.
 
 
Vi hängde hemma hos Johanna och åt masor med pannkakor. (Och med massor menar jag typ tre var eftersom alla insisterar på att ha på så mycket som möjligt på varje, vilket leder till att man inte orkar så många.)
 
 
Jag köpte mina nya kamera som alla bilderna är tagna med, jag provtog kort konstant bara för att försäkra mig om att kameran jag spenderat ett halvår med att tråna efter faktiskt var så bra (och bättre!!) än jag trott 
 
 
Under sommaren så hade jag min snyggaste klädperiod någonsin. Hade konstant snygga kjolar eller klänningar. Hängde dessutom ute hela tiden och mådde så himla bra. 
 
 
Jag spenderade mina fredagar med att dansa och mina lördagar med att åka bil till morfar. Det är en ganska exakt beskrivning på mina helger.
 
 
 
 
Men det var alltid värt det, det är inte bara hjärtat som är rött hos morfar. Det är allting annat med. (Precis som det borde vara) 
 
 
 
När ens kompis har pool så spelar det helt plötsligt ingen roll att han bor i Lillkyrka längre. 
 
 
Årets skräll!! Jag och Malin gjorde våran comeback i kanotkarriären, det var bara vi som tävlade i våran ålder och vi vann. 
 
 
 
Hängde med Ellen och fotade. Eller vid detta tillfälle fotade jag inte mer än den här bilden typ, vi satt mest på trappan. Tills det kom ett bröllopspar som skulle gifta sig och vi fick smyga iväg. 
 
 
Mamma och pappa tog planet ner till Frankrike och lämnade mig och Edvin med grönsakslandet. Detta lede till att varje gång jag hittade en morot som på något sätt kändes viktig att mamma och pappa ändå fick se så fotade jag den. Har massvis med bilder på morötter nu och har inte visat en enda. 
 
Mer Lillkyrka och mer kor!!! (Alla i Örebro har ju en ko)
 
 
 
 
 
 
 
Dock ville dom flesta spela fotboll, vilket jag inte än har lärt mig till fullo så jag och Mathilda åt Jespers hallon istället. 
 
 
Har såklart massvis med fantastika tillfällen där jag aldrig slet fram kameran och dokumenterade men det var några återblickar på min sommar. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0