Vad vill du veta, fråga bara jag berättar vad som helst

dagens frisyr: utsläppt hår, nyduschad så det är frissigt men luktar godis, 
dagens kläder:  mom jeans och en svart blus från Bikbok. Dålig på att timingen med tvättningen så fick paniktvätta mina strumpor idag. 
dagens mat:  flingor med färska hallon imorse, till lunch åt jag ris och broccoli, fantasin är inte på topp när det gäller matlagning och till middag blev det qournfärs och pasta. 
dagens händelse: mitt två timmar långa skypesamtal med Nor. 
dagens smink: ingenting, är lite för lat 
dagens planer:  dagen är tyvärr nästan slut så planen är bedtime. 
dagens tråkigaste: stressen att hinna skjutsa Hanna til, gymnastiken i tid.
dagens humör:  GLAD! Snart fredag och Luci är hemma igen, vilket betyder att jag har en träningskompis igen. 
dagens komplimang:  brist på komplimanger idag. 
dagens längtan: godis och mina vänner från Sverige 
dagens musik: har haft alla låtar från Mulan i huvudet hela dagen, jobbigt, 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0