We are dressed in black from head to toe.







Efter några dagar med fullt ös är jag tillbaka i min egna säng och ska försöka få in bilderna från kameran till datorn. Barnen har påsklov vilket betyder att de flesta familjer åker bort, vilket för alla au pairer betyder tjejkvällar med choklad, chips och bra filmer. Var dock i lördagsnatt tvungen att säga hejdå till en av mina vänner som skulle vidare på nya äventyr. Vi gick alla upp två på natten och körde henne till flygplatsen. Se soluppgången från bron över Thames var oslagbart. Har även haft Sverige besök från världens mest saknade kompis. Imorgon väntar 14 grader och strålande sol, nu ska jag sova efter en kväll med Geordie shore maraton och ben and Jerry, toppen kväll alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0