dont be last one, get out in time.

 Tog tåget till London förra söndagen och skulle träffa Emma och Rebecca, tog var tågen lite försenade och trassliga. Nästan SJ här ibland, så jag fick turista lite ensam först! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  Tog en tur in på National gallery och kikade på konst.
 
 
 
 

Skaplig skillnad mellan Washingtons war memorials och på Englands 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Lunchade till denna utsikt, kändes rätt bra.
 
 Drack varm choklad men det är ingen som vet, ser vuxen ut.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Sen tog jag tunnelbanan till Camden dit Rebecca och Emma också kom sen! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Det var rätt fullt människor men jag lyckades hitta ett jättesnyggt One direction linne ändå! Efter Camden åkte vi till Tate och gick på en utställning med min favorit konstnär, William Turner, det var helt otroligt!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0