empty loving makes me sea sick

 
Äter massor med godis här, alla jag pratar med säger att man går upp hur mycket som helst när man är au pair för man äter så mycket godis hela tiden. Men när det står I <3 Zayn på chokladen är det svårt att inte äta. Hade (den är slut nu...) en hel chokladkaka med alla killarnas namn. 
 
 
Planerar alla hjärtans dag, älskar verkligen det!!! Har dock inget skrivbord så sitter i min säng och planerar storheter.
 
 
Simkortet i min mobil var låst till telia (tjoho) vilket betyder att jag inte ha kan ha ett brittiskt simkort utan behöver en ny mobil, så det här är min nya brittiska mobil. Har snake!!!! När jag bokade klipptid och tog fram mobilen för att kolla numret så frågade frisören misstänksamt om det verkligen var min mobil. Den är inte så poppis.
 
 
 
Gymmet! Har inte lyckas hitta till omklädningsrummet där alla andra byter om utan har hittat till något annat där det aldrig är någon annan än mig. Har inget emot det dock. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0