ENGLAND

Så för ungefär en vecka sen satte jag mig på planet mot Gatwick! Under en vecka i England har jag hunnit med mycket och tiden har gått så otroligt fort. I måndags flyttade jag in hos min familj och innan dess bodde jag med Rebecca. 
 
På kvällarna så la vi ihop alla madrasser och tittade på paradise hotell, vi är nu båda två helt hopplöst kära i Samir. 
 
En dag tog vi en dagstrip till Tunbridge wells, där vi hittade en jättemysig bokhandel som vi köpte en karta och små böcker och började planera våra äventyr i England. Vi åt ju naturligtvis också.
 
 
 
 
 Och det regnade !!! Helt oväntat. Tror det har regnat lite varje dag sen jag kom hit. England ey. 
 
 
 
 
 
''
 
 
Inte en överdriven stor stad men helt klar stor nog. Väldigt brittiskt. 
 
 
 
Vi hittade en gullig choklad butik också. Saknar redan marabou. 
 
Älskar att bo i det här landet för att mina favoritkillar är överallt. 
 
 
 
Våran kvällssysselsättning fortsätte och blev bara bättre. 
 
 
 
Sista helgen kom Emma över och vi hade en sleep over för att dagen efter skulle vi till London!!! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0