I said you're holding back she said shut up and dance with me.

 
I lördags tog jag tåget till Tunbridge wells för shopping och för att träffa Emma och Rebecca.
 
 
 
 
 
Sen tog vi bussen till Emma, där käkade vi massvis med choklad käkade chips. Sen sov vi i bäddsoffan vilket var lagom varmt när man var tre stycken..
 
 
 
 
Jag hade min allra snyggaste pjyamas som jag köpte i London.
 
 
 
Sen snodde jag Emmas nagellack och har nu skitsnygga rosa glittriga naglar.
 
 
 
 
Emma har typ som en liten lägenhet på deras tomt, det var så fint och mysigt!! Och lite läskigt på kvällen.
 
 
Sen var det dags för mig att försöka ta mig tillbaka till Sevenoaks vilket var lättare sagt än gjort. Det var kaos med tågen men jag fick hjälp av massor med människor för det syns tydligen på mig att jag inte är från England. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fick den här målarboken av Emma och Rebecca, så gullig!!!!! Hanna (en av barnen jag tar hand om) blev så avundsjuk att hon nästan dog. 
Nu ska jag traska till stan och klippa mig, nervöst!! Idag har vi nollgradigt så det är lite kallt också, brukar vara typ 7-10 grader här och regn såklart! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0