London calling

 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Så lördagen spenderade jag i London. Ganska svårt att greppa att jag gick upp, käka frukost,betalade 70kr och sen 50min senare var i London. Vi hade det skitbra, vi var alla supersportiga med våra skor, vi träffade Arek och åt lunch på en irländsk pub och jag är seriöst besviken över att Niall inte var där. Vi shoppade loss på Oxford street och jag införskaffade mig som tidigare lovat en One Direction pjyamas. Efter vi gjort Oxford street tog vi en obligatorisk fika, vi var tom lite osvenska och frågade tjejen bredvid oss hur vi skulle ta oss till Westfield. Westfield är ett shoppingcentrum som var absolut gigantiskt. Där shoppade vi på Victoria's secret och införskaffade oss alla glitter tights att gymma i. Sen käkade vi en italiensk middag och senare tog tåget hem. London var underbart och jag trivs så bra i England, min familj är helt underbara. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0