what's the matter with you?

 
 HÄR BOR JAG !!! 
 
 
Påväg hem från gymmet,tar typ 20min att gå. Så går man bredvid parken och det är värsta muren in till parken. 
 
 
 
 
För att komma in parken så är det små dörrar på vissa ställen, det är jättegulligt!!
 
 
 
 
Det här är en normal stor trottoar i England, vilket känns lagom stabilt när bilvägen bredvid är en 70 väg. 
 
 
 
Alla husen som är lite mer fancy eller lite större har namn utanför.
 
 
 
 
SÅ BRITTISKT 
 
 
 
 
 
 
Här bor jag!!!! Huset är så otroligt fint och till salu om någon är lite sugen. 
 
 

 
 
 
 
Stan i Sevenoaks, det är ju inte superstort men lagom! 
 
 
 
Har spenderat mest tid här och gymmet. Det är en affär som har ungefär allt och eftersom engelskt väder sakta men säkert förstör mitt hår så är jag här hela tiden för att hitta något som ska få mitt hår att se bättre ut. Går sådär. 
 
 
 
 
Finns tom ett M&S i Sevenoaks!! Jag gick in och upptäckte att ingen under 60 handlar tydligen på M&S. Gissar på att medelåldern är rätt hög i Sevenoaks. 
 
 
 
 
Ungefär allt i Sevenoaks, det är en mysig stad!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Lagom som Flen?!!

2015-01-19 @ 19:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0