You got sick of me like a song

Ni vet när klubben stänger och alla måste gå hem? Man märker hur smutsigt det är i lokalen, hur golvet är lite klibbigt, man märker hur fulla alla är. Man längtar till burger king, som faktiskt har en bra vegetarisk hamburgare. Men man längtar också hem, varma och gosiga sängen. Men en del av en vill ju faktiskt stanna kvar också, ja det är lite klibbigt och klubben insisterar på att spela cotton Eye Joe, fast det måste vara världens sämsta låt. Men man har faktiskt haft kul. 
Så är det nu. Jag behöver inte lämna någon smutsig klubb, men jag har en bokad hembiljett. Jag längtar efter min varma och gosiga säng. Men jag längtar också efter något nytt, surfa i Kalifornien eller rädda hajar i Afrika. Samtidigt som tanken på att lämna England får mitt hjärta att gå i tusen bitar. Men nu är det dags och 13 juli sitter jag på ett plan hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0