she said spread your wings my little butterfly.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Igår knepade jag ihop två par flätor innan jag gick och la mig i förhoppning om att jag skulle vakna med vackert lockigt hår. Så blev det till en början men sen började det regna och då blev mitt hår inte lika vackert, då blev det tofs istället. Jag tog tåget idag till Bromley för att införskaffa mig lite vårkläder. Det var väldigt oplanerat och inte förrän på tåget insåg jag att jag hade aldrig tidigare varit i Bromley och jag hade ingen aning om vart jag skulle. Men det löste sig och jag hittade shopping mallen. Jag gick direkt till Zara (favorit) och plockade åt mig lite kläder. Den mönstrade klänningen fick följa med mig hem. Efter mycket letade och rätt mycket McDondalds mat senare var det dags att ta tåget hem till Sevenoaks igen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0