We found wonderland and you and I got lost in it.

93: Have I ever kissed somebody in the rain: Ja! Det är kanske mitt bästa telefonsamtal, ringde och sa kom ut det regnar vi måste pussas. 
94: Had job: Ja!
95: Left the house without my wallet? Ja tyvärr lite för ofta utan mening.
96: Bullied someone on the internet? Nej det borde ingen. 
98: Played on a sports team? Bara med skolan.
100: Did drugs? Nej
101: Smoked cigarettes? Nej
102: Drank alcohol? Ja 
103: Am I a vegetarian/vegan? Ja, vegetarian och jag önskar så att flera är det.
106: Been to a wedding? Inga som jag minns, bara när jag var mindre.
107: Been on the computer for 5 hours straight? Det tvivlar jag inte på, jag menar sims.
108: Watched TV for 5 hours straight? Tvivlar inte på det heller. 
109: Been outside my home country? Ja!
111: Been to a professional sports game? Ja!
112: Broken a bone? Nej tack Gud. 
114: Been to prom? Ja! Det var en bra kväll. 
115: Been in airplane? Ja! 
116: Fly by helicopter? Nej, inte än. 
117: What concerts have I been to? Detta undrar mina barn jämt, men dom jag minns, Bruce Springsteen, Håkan Hellström, One Direction, Justin Bieber, Madonna, Veronica Maggio och Darin. Det bästa till sist. 
119: Learned another language? Ja! Dock kan man ju önska att franskan var bättre.
120: Wore make up? Ja! 
123: Dyed my hair? Ja, alla skrattar och säger ja såklart du är svensk det syns på håret men ingen förstår att det färgat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0