För jag trodde att jag kunde känna igen, men det kan jag inte.

Häromdagen bokade jag mina biljetter hem över midsommar, och det är läskigt hur fort tiden gått. Helt plötsligt är det maj fast det känns som jag nyss kommit hit. Känns som nyss jag åkte igenom Sevenoaks och tyckte det kändes läskigt att åka till waitrose och handla. När jag packade min väska hit trodde jag att jag skulle komma hem en vecka i mars. Annars kommer jag nog avlida av hemlängtan trodde jag. Det visade sig inte riktigt vara fallet. Även om det har varit svettigt med kläderna eftersom man inte hade med sig några vårkläder så är jag nöjd. 
Om ungefär en vecka fyller jag 20 år i ett annat land, men det känns okej. Jag är utan min familj men jag har min andra familj här. "Home is where your heart is" 
Kommer sakna mina kompisar såklart men njuter till fyllo av att vara med mina underbara vänner här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0